Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Twee feestweken

zijn gekomen en gegaan. Het was weer prachtig. Lekker druk heen-en-weer gereis tussen België en Nederland, maar niks mooiers natuurlijk dan de kerst met familie te kunnen vieren. Manlief en ik zijn gezellig twee nachtjes op hotel geweest zonder kleine spruit. En ook is er nog veel geklust. Maar nu is de vakantie dus ten einde. Het wekkertje ging voor het eerst weer om kwart na vijf voor mijn man. En ik lig wakker op bed, met tegenzin te wachten tot de dag begint. Post-kerst blues..

Qua goede voornemens hou ik het simpel: niks speciaals en meer van't zelfde alstublieft. Het afgelopen jaar was prachtig zonder dat ik iets speciaals heb moeten doen, dus ik ga gewoon voor een nieuw rondje. Graag zou ik nog productiever, creatiever, actiever, ... willen zijn. Maar ken jezelf hé, dat zit er niet in ;-)
Enfin, 'k zal toch maar eens beginnen aan de dag zeker XD
Veel liefs iedereen... en een prachtig nieuw jaar toegewenst!

3 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel fijn nieuwjaar toegewenst.
    Blij zijn met jezelf is ook een gave ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig meisje,leuke foto,en een goed voornemen voor jou is toch een prachtig babytje op de wereld zetten toch??zet hem op

    BeantwoordenVerwijderen