Pagina's

donderdag 9 februari 2012

Nieuw naaiboek!

Van Cath Kidston's. Ik werd verleid door de vrolijke motiefjes en handige basisuitleg. En dus moest de boek maar mee in de winkelmand. Bij het boek zat het materiaal voor het maken van een tasje. Leuke vrolijke kleurtjes en een makkelijke uitleg.
De dag begon veel te vroeg voor mij, dus had lekker veel tijd om hem in elkaar te zetten. Jammer genoeg naadje per naadje want Ella was lekker druk. Maar hij is afgeraakt zonder kleine vingertjes ertussen gestikt te hebben, dus ik noem het een succes :-) Achteraf zou ik natuurlijk een hoop anders gedaan hebben, maar kom, voor een simpel tasje is hij wel leuk. Ella vind het ook, want die was er gelijk mee op pad. Ze hing hem gelijk rond haar nek en ging spulletjes verzamelen om er in te stoppen. Mijn dametje ;-)
Dus hier het maaksel van de dag:

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas. Je dochter wordt al een heel dametje!
    Ik vond die vossensjaaal trouwens ook geweldig!!! Ik dacht dat ik er al op had gereageerd, maar zag dat ik dat niet gedaan had.

    Groetjes Tmaara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een leuk tasje, en wat een leuk stofje, wauw wat ben jij druk met naaien de laatste tijd , super hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou het staat haar goed de tas (komt net niet op de grond)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig geworden! Ik heb hem zelf ook een tijdje geleden genaaid en inmiddels ook al heeeel vaak in andere stofjes! Het is zo'n leuk tasje! Ik heb wel vaak het hengsel wat langer gemaakt, ik vind het fijn als hij om m'n hoofd kan. Fijn weekend vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaa, hij is leuk hè die tas. Ik vind dat ook zo'n topper!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen