Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

"Portepapjee" - Eloleo

Ella deed weer een ochtenddutje. En terwijl ik op het internet browsde voor een leuk patroon van een tas voor mijn moeder, kwam ik deze tegen. En aangezien ik ondertussen aan het chatten raakte, was het makkelijk om tegelijkertijd de stof al te snijden. En toen Ella bleef slapen, om gewoon het hele ding alvast in elkaar te stikken. Dat ging snel als je iets in één keer kan afmaken! Voilà, de portepajee van Eloleo. Er kan een klein notitieblokje in en twee potloden. Maar terwijl ik iets op "businesscard grootte" had verwacht, is dit toch iets groter uitgevallen. Enfin, mijn frank had al moeten vallen bij het stof knippen. Dus niet wat ik had verwacht, maar wel erg leuk om cadeau te doen of zo. Er valt altijd wel een nut voor te bedenken ;-)


Enfin, leuk voor mensen die veel noteren dus :-p Als iemand nu toevallig nog een patroontje voor iets op businesscard-grootte weet (ben te lui om er zelf over na te denken al valt dit wel makkelijk aan te passen natuurlijk), mag die dat altijd doorgeven! Want ik als huisvrouw heb stapels businesskaartjes natuurlijk, hahahaha!

2 opmerkingen:

  1. erg leuk, en je gaat maar door he met dingen maken, super joh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer leuk stof dat je gebruikt, echt mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen