Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Round Robin - Passion2Create

Ik ben er nogal laat mee, maar ik had mee gedaan met de Round Robin van Passion2Create met het thema "Zomer." Tegen dat het boekje bij mij was, was het alweer herfst. En tegen dat het boekje weer zijn thuisbestemming had gekregen, was het bijna winter. In elk geval, ik had het geluk om in mijn prille zwangerschapsgeluk het boekje te mogen versieren en ik vond het heerlijk! Lekker freubelen bij een thema dat voor mij en mijn gezin vol zat van symboliek. 
Hier wat fotootjes:





En het allerleukste! De Round Robin was een wedstrijd van het Passion2Create forum, en ik heb gewonnen!!!! Ik mocht zelf wat uitkiezen uit de webshop en kreeg een superleuke set met kawaii Lucky Paper Stars. Heb al heerlijk met buurmeisje zitten vouwen! 
Voilà, en nu zal ik toch nog eens een poging gaan doen om te slapen. de geneugten van het zwanger zijn...

4 opmerkingen:

  1. super zeg, wat een leuk boekje is dat geworden,en gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Lien,

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blogje over het rolkussen. Je hebt het in je reactie echter over fleece, maar ik heb vilt gebruikt. Fleece rekt en geeft daardoor minder stevigheid aan een borduursel...

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je deelnames nog eens terug te zien hier, ze waren (en zijn) erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag krijg jij van mij een Award,
    omdat je zoveel leuke dingen op je blog hebt,
    en ik regelmatig eens kom kijken naar de nieuwe dingen ;)
    op mijn blog staat meer uitleg over de award.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen