Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

Tas nummer 2

Tja... Toen de Cath Kidston-tas af was en die gelijk werd ingepikt, kreeg ik het idee om maar gelijk een tweede te maken. Alles zat nog vers in het geheugen, dus 't was even patroon tekenen en voor de rest hoefde het boek niet meer open. Hij is ietsie aangepast. Niet een langer hengsel (wat me, net zoals Joke al zei,  makkelijk lijkt om hem rond je nek te kunnen hangen), maar net een korter. Ideaal om je lunchtrommeltje mee naar het werk te nemen. Niet dat ik werk of lunchtrommeltjes heb. Maar je weet nooit wanneer ik er eens iemand blij mee kan maken, hahaha. Ne mens moet bezig blijven hé ;-)
Eigenlijk was het gewoon een excuus om dit leuke Ikea-stofje eens te benutten!



En dan even in het klein... het grootste nieuws van allemaal... Ons madame loopt!!!!! En ik heb maar een beetje gebleten! Ohzotrots....... <3<3<3

5 opmerkingen:

  1. Hey wat een leuk tasje ! Ik wil ook zo eentje :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze tas is ook leuk! en je vorige ook! Ik heb ze ook een paar keer genaaid:) En wat goed zeg dat je meisje loopt, tuurlijk ben je lekker trots!! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super tasje weer hoor.

    WAUW WAT KNAP DAT ZE LOOPT, DAAR MAG JE OOK SUPER TROTS OP ZIJN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ging net even mis met mijn reactie net, nog een keertje dan:
    Deze is ook geweldig! Nog niet ingepikt! En wat goed van je lopende dochter!

    BeantwoordenVerwijderen