Pagina's

maandag 27 februari 2012

"Zsazsazilet"

Mja, 't is niet omdat je moet rusten, dat je niks kan doen natuurlijk! Lekker vanop mijn stoel, met rechte rug, kleine stukken stof met genoeg pauzes ertussen, heb ik deze gemaakt. Mijn model is dan wel op vakantie, maar zo kan de "zilet" toch ook op de foto.
Het is dus een patroon van Mme. Zsazsa. En ik maakte hem met een verknipt dekentje en een katoentje van het stoffenspektakel. De deken rekte (en ik heb dat niet graag), maar 't is gelukt met stikken. Gaandeweg kwam ik erachter dat in een omkeerbare vest armsgaten dichtstikken, mijn petje te boven gaat. Vandaar het biaiske als simpel en snel alternatief. Ook schoon, nee?

Voilà, en nu nog eens rusten?

1 opmerking:

  1. wauw wat knap weer lien, echt super leuk,erg leuk stofje,het zal ella erg leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen