Pagina's

zaterdag 17 maart 2012

En met de zon

smolten mijn zorgen weg.
Het was heerlijk de afgelopen dagen. Gelijk zo zorgeloos blij van die warme temperturen en dat heerlijke zonnetje. Ook al slaap ik gewoon bijna niet meer, ik zit precies over het ergste punt heen... Een beetje zoals vier maand met een huilbaby en dan uw tweede adem vinden zeker? Ik hoop dat ik na de geboorte van onze spruit toch nog wel recht heb op een derde adem ook...
En zon in combi met een auto én rijbewijs.... Dat is pas luxe! Want pijn hebben en moe zijn, kan je evengoed op locatie als thuis! Dus heerlijk met Ella rondgereden, lekker provinciale domeinen onveilig gemaakt, speeltuinen en zandbakken veroverd, gaandeweg kleine nieuwe vriendjes gemaakt, terrasjes gedaan, gespeeld gespeeld gespeeld! Heerlijk!!! En dat al rondsjokkend aan 1,5 km per uur (heb regelmatig net iets te luid medelijdend gefluister opgevangen).
En nu lekker hopen op een rustig weekend :-) En ik zal eens beginnen met een tas thee en een boterham in ons fijn tuintje. Met jaloerse kippen aan mijn voeten en een geitenmadame waar ik hoop de babytjes uit te staren.... Ik vraag me af hoelang zij nog moet!
En speciaal ter illustratie van mijn zonnig gevoel een willekeurig zonnige foto van  mijn zonnetje Ella in een provinciaal domein van een klein half jaar terug!

3 opmerkingen:

  1. leuke foto,heerlijk he die zon,daar word je weer vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahww, goedzo! Fijn dat je hebt kunnen genieten van het zonnetje..In mijn hoofd zie ik je al ziten met die kip en die geit whahaha. En de foto is just perfect. Heer-lijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto! Zo lekker soepel ook nog (-;

    BeantwoordenVerwijderen