Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Lamp-ish

Uit mijn vorige post herinnert u zich misschien nog dat ik achterliep met het ophangen van lampen. Vandaag alvast begonnen met een klein offensief... Een zelfgemaakte "lelijke lampenbolverdoezelaar." Weet niet goed of ik het een echte lamp durf te noemen, hahah. In elk geval, hij lag al eeuwen klaar maar moest gewoon omhoog. En gelijk ziet de kinderkamer er een stuk vrolijker uit!

En heel misschien herkent u hierin nog iets van deze sneak van eeuwen terug.














Ofwel van de give away die ik had gewonnen bij Hoepzika! De uiltjes zijn geweldig hé! Nu pronken ze mooi centraal in de kinderkamer :-)




















Voor de rest is alles rustig hier. Heel rustig. Ella heeft last van kiesjes wat resulteerde in vier dagen ikweenihoeveel dutten doorheen de dag (voel me zelf fysiek zoveel beter gelijk door de rust). Maar van rust word ik klaarblijkelijk erg lui, hahaha :-p Vandaag heeft Ella jammergenoeg erg veel pijn van haar tandjes. Gelijk gedaan met de rust als je zo een lieve uk te troosten hebt. Lieve schat, hopelijk voel je je snel weer beter! Wat erg om te zien dat je zo een pijn hebt :-(

2 opmerkingen:

  1. wauw die lamp is echt heel leuk, je hebt hem dus zelf gemaakt??is het papier?of katon?wat sneu he die rot kiesjes??onze knul is er weer even van af, hoop ik, hij is weer wat rustiger, maar ja we wachten wel af, rustig aan doen he??

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die lamp! Ziet er heel gezellig uit. En sterkte met de kleine!

    BeantwoordenVerwijderen