Pagina's

donderdag 1 maart 2012

Mijn meisje is weer thuis!

Na een heerlijke vakantie van drie dagen bij oma en opa in Nederland! En wat heeft ze het fantastisch gehad! Maar ik moet toegeven dat ik ozo blij ben haar weer thuis te hebben :-) Vandaag lekker spelen en knuffelen, de hele dag lang! Was nog van plan om vanmorgen met haar langs de stad en gemeentehuis te gaan (heb gisteren mijn rijbewijs gehaald onder het motto "beter laat dan nooit" en wil het nu toch ook gaan ophalen zodat ik met mijn mobiel kan gaan rondsjezen :-p).
Maar geef toe: lekker bijkletsen en rondjes wandelen en knuffelen is toch vele leuker!!!! De voormiddag was om eer ik het doorhad!
Ah mijn meisje, wat hou ik van jou!!!!!

En hoewel ik nog vele langer had willen spelen, wou madame toch liever een middagdutje doen nu...
Haar "Zsazsa zilet" past trouwens prachtig, ik vind hem echt 100% geslaagd! Ben er superblij mee! Zelf had ze natuurlijk eerder haar oog laten vallen op mama's ketting en sjalleke.

En nu eens lekker gaan appelsienen persen en koken voor die kleine spruit! Moet wel eerlijk toegeven dat mijn rug alweer begint pijn te doen en mijn rechterheup weer stijf is. Dat belooft weer... :-/

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met je rijbewijs en lekker genieten met je kleine meid!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo super lien dat ze er weer is, maar wat naar dat je weer meer pijn krijgt,doe maar heel rustig aan, maar ik weet het dat ik het makkelijk kan zeggen,wat een prachtig meisje.
    en wat goed zeg dat je je rijbewijs hebt gehaald(heb je ook niks van gezegd pa toen wij lekker aan het kletsen waren)geniet er maar van.

    een hele lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahwwwwww! Wat een poppie! Kunnen we d'r niet koppelen aan kabouter? Als je dichtbij woonde dan hielp ik je even. Maar volgens mij woon je heeeeeeeel ver weg.. Doe rustig aan waar het kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. a wat lief!
    enne gefeliciteerd met je rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen