Pagina's

maandag 2 april 2012

Een trieste update..

Vannacht ging het jammergenoeg akelig mis. Eén van de lammetjes moet wat zijn gaan dolen en is alleen in de kou gaan slapen. Helemaal onderkoeld vond mijn man haar vanmorgen vroeg. Op mijn buik onder het deken heb ik haar nog proberen opwarmen en we hebben nog geprobeerd haar te voeden. Maar slikken wou ze al niet meer en stilletjes doofde haar lichtje uit.. Rust zacht lieve meid.. Ik kan niet geloven dat je weg bent. Zo vredig lig je erbij.

Nu neem ik het mezelf kwalijk dat ik vannacht niet ben gaan kijken in de wei, ik was er namelijk al voor vier uur uit. Ik zat gewoon op de bank terwijl zij daar alleen in de kou lag buiten... Zo stom en nutteloos dat ze moest gaan..

Haar zusjes en broertje dartelen weer vrolijk rond. En ook mama Miep is zich van niks bewust.. Hopelijk vergaat het hen beter. De dag begint zonnig en ze zijn al vrolijk aan het spelen. Met die positieve gedachte kruip ik mijn bed in en ga toch proberen wat te slapen. Tijd om dat kleine lammetje te rusten te leggen en dag te zeggen.

3 opmerkingen:

  1. he bah joh, wat verdrietig! Sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aahhh joh wat vreselijk nieuws,wat akelig zeg,zoo zielig,maar ja het kan gebeuren en je kunt er niks aan doen,jezelf geen verwijten maken hoor,kop op.

    sterkte meid

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahwww Lien. Dat is naar zeg. Achteraf kun je jezelf verwijten maken maar niet doen. En misschien is deze wel de zwakste geweest. Dat weet je niet..Je hebt het lammetje in ieder geval de meest liefdevolle manier rustig kunnen laten inslapen op jouw buik. Een virtuele knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen