Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Het haken nog niet verleerd.. Koekoek Kookeridoo!

Het was weer even stil hier. U weet wat dat wil zeggen...
ongelooflijk hectisch in het "niet virtuele" leven. De afgelopen maand  kan je omschrijven met de trefwoorden "Ehec-bacterie," kiezen(tanden doorbreken dus), vijfde kinderziekte, reflux in opmars, ziekenhuizen en nog van dat ellendigs allemaal. Een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze he... Ik kan gelukkig wel zeggen dat uiteindelijk iedereen gezond door alles is heengekomen. (buiten ons gevalletje reflux, dat is nog even afwachten :-/) Count your blessings...
Maar haken dus... Deze stoere (maar oh zo lieve) patroontjes komen uit het boekje van Kookeridoo. Was wel een half jaar geleden bijna dat ik nog gehaakt had, kan je het geloven!!! Maar nog niet verleerd gelukkig. En hopelijk maken deze lieverds mijn metekindje blij (nog meer rommel voor de verse mama ;-) ). De ridder heeft een rammelkraal er in. Lekker originele rammelaar zo lijkt me. Maandag wordt mijn metekindje alweer vier weken. Zijn eerste vermaand-dag verdient toch wel een klein cadeautje :-) Ah wat heerlijk al dat nieuwe leven!!!

Veel liefs allemaal! Ik heb al eeuwen geen blogs meer van jullie gelezen. Een paar weken terug had ik mijn bloglovin nog eens geopend en zat aan zoveel duizenden posts die ik nog door moest skimmen... Nou, heb het maar gelijk weer weggeklikt, zo deprimerend, hahaha. Hopelijk raak ik ooit nog bijgelezen, want ik mis het wel, mijn vaste bloggetjes en vooral de mensen erachter.

Ook wil ik nog even heel veel sterkte wensen aan een heel speciaal iemand die hier iedere keer langshopt op mijn blog. Ik ben al eeuwen niet meer op je stekje langsgeweest en dat spijt me enorm. Maar ik denk evenzeer heel hard aan je. Heel veel sterkte daar en al het liefs van de wereld... xx

3 opmerkingen:

  1. Nou je kunt nog steeds prachtig haken hoor! Bedankt voor al je leuke en lieve reacties op mijn blog!

    Liefs Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel, je kan het nog :) Weer heel leuk gedaan! En hopelijk is de kriebel nu terug. Desnoods in een trager tempo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk dat wat je gehaakt hebt,je bent het zeker niet verleerd,erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen