Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Lief klein konijntje

Na Dibbes de draak en aanhang van Kookeridoo had ik de haakkriebels weer te pakken. Het eerste wat volgende was dit schattige konijntje! Eens speciaal iets voor mezelf (of betergezegd mijn eigen twee ukken) gehaakt.

In tijden van nood, dient de inhoud van mijn handtas om mijn peuter en baby bezig te houden. Dan is het dus handig als de sleutelhangers speciaal babyproof zijn. Het leuke konijntje kreeg dus speciaal een rinkelballetje erin en komt nu aan mijn autosleutels te hangen.
Het patroon komt uit het leuke haakboekje van Made By Roxy. Ik had het in de lente gewonnen bij een give-away op haar site en kon er nu eindelijk eens induiken!

Ondertussen is er alweer een hoop extra gehaakt. Maar zoals dat gaat, vind ik net, na negen dagen van huilbaby's en bijgevolg geen tijd, mijn fototoestel niet. Pech!
Veel liefs daar allemaal... Ooit verschijn ik terug regelmatig in blogland. Maar nu precies nog eventjes niet :-)

2 opmerkingen: