Pagina's

donderdag 11 oktober 2012

Op zijn winters



Ik zat eens op het wijde web en kwam tegen... een leuke blog met gratis patronen. Waarop ik nog een verwijzing vond naar een leuke webshop met leuke stoffen... En toen kon ik het niet laten hé! Stoffen besteld en naaien maar! Eerst eens begonnen met de gratis patronen in een proefversie uit te proberen (ah ja, niet gelijk mijn mooie stoffen opofferen he!)
En dat was een heel goed idee!

Eén muts maat 10 maand die perfect past voor mijn 5,5 maanden oude baby :-)
 
Wantjes waarvan het patroon 1 á 2 jaar zei en die ik dus maar zonder naadwaarde had gemaakt en waarvan toen bleek dat het
1: een enorm gepriegel was en dus niet voor herhaling vatbaar
2: dat mijn baby gigantische kolenschoepen van handen heeft
Volgens mij passen ze zelfs niet voor een pasgeborene. Dus dit patroon en model gaat een hoop aangepast worden als ik wanten zou willen.
 
 
Een superleuk jasje maat 74! Ik stond echt verbaasd van mezelf dat ik het zo mooi in elkaar kreeg. En ook hier geldt dat het goed was dat het een testversie was. Want onze Aaf heeft ofwel een dikke pens, ofwel valt het jasje heel smal, want ik krijg hem bij haar niet dicht. Ik ga het patroon wat aanpassen en dan maak ik hem wel opnieuw, want hij staat zo scheetig!
 
 
 
 
 
 
Met dank aan mijn lieve vriendin die een namiddag op de kindjes wou letten terwijl ik achter de machine stond te snorren.... Wat deed het deugd om nog eens door te kunnen werken aan iets. Gewoon wat voor jezelf te kunnen doen zonder om de vijf minuten onderbroken te worden... Zo fijn!
 
De leuke site waar ik de patronen vond. Dank je droomfabriek ;-) Jammer genoeg kan ik er niet goed meer van in slaap vallen, met al die leuke ideeën in mijn hoofd nu..
 

1 opmerking:

  1. wat een super leuk jasje,jammer joh dat die te klein is en dat mutsje ook is ook erg leuk.en wat heerlijk ja dat dan gewoon kunt door werken zonder zeurende kids om je heen,ik wou dat ik dat eens kon

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen