Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Waterschildpadden

Er was een heel klein jongetje heel erg ziek... Dat jongetje woont dicht bij zee.. Het kon niet missen dat ik het patroon van de zeeschildpad van Ana Paula Rimoli eens moest uitproberen voor dat lieve kereltje.
Mama schildpad heeft een opening in haar buik waarin kleintjes en eitjes opgeborgen kunnen worden. In de eitjes zitten een rinkelballetje en een rammelballetje. Een heel schattig patroontje!
 
Vervolgens gisteren de schildpadden weer uit onze vijver gevist voor de winter... Heel jammer voor hen, maar ik ben bang dat het te koud gaat worden anders. Ach ja.. volgend voorjaar mogen ze weer :-) En ondertussen kan ik weer eventjes van de mannen genieten binnen!

3 opmerkingen:

  1. Ik had deze schildpadden al eens gezien, en ik blijf er bij, ik vind ze echt keischattig! Erg knap gemaakt weer ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk Lien,ik vind het zo knap gemaakt,ik kan ook wel haken,maar dit niet hoor,super

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij zal er vast blij mee zijn. een heel leuk schildpadje.

    BeantwoordenVerwijderen