Pagina's

vrijdag 2 november 2012

"De poppen van tante Hilde" - de tante Lien-versie



 
Ik kwam het boek van "De poppen van tante Hilde" tegen in de winkel. En ik vond het net te duur om het te kopen en niet te weten of het ooit uit het boekenschap zou komen. Toen ik dat vertelde, besloot mijn schoonmoeder dat ze me eens wou verwennen eh voilá... Een paar dagen later had ik mijn eigen exemplaar in handen! Wat lief!!
En al gauw bleek dat het geen boek was om op de plank te laten liggen. Broer en zus pop waren al gauw geboren, net als hun eerste garderobe. En wat nog leuker is... ik werd twee dagen terug voor het eerst echt tante.. Dus de poppen van tante Lien hebben gelijk een nieuw kersvers eigenaartje gevonden in mijn nichtje.
 
Wat kan het leven mooi zijn...

2 opmerkingen:

  1. die zijn erg leuk,super gemaakt zeg,wat ben je toch creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een "poppetjes"! Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog. Zo te zien ben jij ook lekker creatief bezig! Leuk hoor! Liefs Evy

    BeantwoordenVerwijderen