Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Kanariepietekes-gele verjaardagsjurkjes













Mijn jongste spruit wordt volgende week alweer 1. Wat gaat het hard! Ik kwam op Pinterest allerlei mooie jurkjes tegen en besloot dat die verjaardag een mooi excuus was om de dames in het nieuw te steken. Leuk om weer eens een variatie op het klassieke a-lijn jurkje uit te proberen.
Deze jurk maakte ik voor Ella. Zoiets retro/seventies had ik in de C&A zien hangen voor 17 eurotjes. Ik had hem vast om mee te nemen en bedacht toen dat ik dus net een geel goedkoop katoentje besteld had. Dus dan moest ik het maar zelf maken.























En dit jurkje is voor de jarige job. Die mooie verstopte plooi met dat witte stofje erachter, was ik op Pinterest tegengekomen. Toen ik vervolgens nog voor iemand op de site van Mme. Zsazsa aan het kijken was voor een patroontje, kwam ik het ideetje van de schouderstrikjes tegen. Eh voilà... patroontje tekenen en klaar. Allebei een matching jurkje in een goedkoop stofje. Want laten we eerlijk zijn... Na het verjaardagsfeest zitten ze vol plekken die ik er van zijn leven nooit meer uit krijg..

2 opmerkingen:

  1. jaaaa je bent er weer,wauw he super leuke jurkjes,geniet ervan.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, zo zoet! Grappig, we waren allebei op hetzelfde moment bezig met een jurkje! Leuk om je weer te lezen. Knap van die split, zelf getekend?
    Liefs, Lot

    BeantwoordenVerwijderen