Pagina's

donderdag 16 mei 2013

flockfolie-folieke


Iemand vroeg me of ik een shirtje wou pimpen met deze mooie boodschap! Leuk, want ik kon me helemaal uitleven met flockfolie. Het blijft echt heerlijk om te doen. En wat blijft het prachtige iedere keer, weer zo een nieuw wondertje op de wereld...
 
Hier werd het onverwacht nog lekker druk na Ava's verjaardag. Onverwacht besloten om een halve week te gaan kamperen en toen we terugkwamen was het tijd voor Ella's eerste schooldagje. Mevrouwtje vindt het helemaal prachtig en staat alle dagen een uur te vroeg al te springen om te mogen vertrekken. Zo prachtig!!!!!!!!!! Ze gaat halve dagen heen. Ik wou beginnen met 2 á 3 keer in de week, maar ze wil niet meer thuisblijven nu. Zaterdagochtend hopelijk geen traantjes dat ze niet heen kan..
 Deze had ik ook nog gemaakt eventjes terug. Een shirtje voor een Bumba-fan
 Een iets stoerder shirtje voor diezelfde Bumba-fan
















En twee shirtjes voor een olijke tweeling die graag boekjes leest over Tip de Muis.


Met de avondles hebben we gisteren nog een leuke naai-marathon gehouden voor het Poekie-project.
En met dat achter de rug, zit ik weer volop op nieuwe ideeën te broeden (niet te letterlijk nemen, ook al zijn er eitjes in mijn broedmachine aan het uitkomen as we speak ).
Een hoes voor een autostoel, een regenjas/poncho voor Ella en twee zomerjassen staan er nog op het programma. Eens benieuwd of ik binnenkort al iets van dat lijstje mag afstrepen.

Maar kom, tot zover een deel van mijn flock-bezigeheden van de laatste tijd. Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. super leuk,knap gedaan hoor.
    zo he dat is vroeg al halve dagen naar school,dat kennen ze hier niet op die leeftijd,maar fijn joh dat ze het zo leuk vind,
    en nog gefeliciteerd met ava,1 jaar alweer .

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel geflock, en allemaal even leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen