Pagina's

zondag 16 juni 2013

Dino-jas


De mama van mijn metekindje maakte me verslaafd aan Pinterest. Samen kwamen we daar een leuke dino-jas tegen. Spreekt vanzelf, dat mijn metekindje dan voor zijn verjaardag een dino-jas zou krijgen he!
Zelf patroon tekenen (oh wat een werk....), stof halen (niet meer zo evident, want heb nog altijd geen stoffenwinkel in de buurt gevonden en met die schoolgaande jeugd van tegenwoordig, raak ik niet meer in Leuven), en dan tijd vinden om een dag door te kunnen werken (gerealiseerd door manlief die daar toch precies niet zo heel blij mee was hahahaha).
Enfin, we zijn rond!
En nu hoop ik maar 1 ding.... Dat hij past verdorie!
Ne foto met tegenlicht...
Paspel langs alle kanten.
Een zakske op de voorkant bijverzonnen op het laatste moment (als het zo ne smalle blijft als mijn dochter, draagt hij deze jas namelijk over anderhalf jaar nog en tegen dan zal hij wel een zaksdoekske kunnen gebruiken).
En in de zak zit nog een lint vatgestikt met kam-snaps erop waar de tut aangehangen kan worden. Of iets anders als hij gene tut meer nodig heeft.
Voor mijn metekindje heb ik me helemaal uitgeleefd met andere woorden.
En dan nog even een fotootje van de binnenkant. Ik heb voor de sluiting weer kam-snaps gebruikt, dus de jas is in principe omkeerbaar. Niet de mooiste jas, maar misschien wel handig voor die ene keer dat ge met de kleine zijt gaan shoppen, hem ne koek hebt toegestopt omdat hij het beu was, en vervolgens de hele jas heeft ondergeplakt. Dan kunt ge hem snel opdraaien en doen alsog er niks gebeurd is...
 
 
Ondertussen sta ik ook alweer twee kleedjes, drie rokken en zeven t-shirten verder met mijn naaimachine, maar ik loop weer hopeloos achter met bloggen. 't Is te mooi weer hé! Hoera! 

 

E

2 opmerkingen: