Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Hoe je rommel op een rommelige manier uitstallen?

Zo dus! Graag hou ik al mijn "oppervlakten" vrij. Aangezien de vloer toch al altijd vol speelgoed ligt, lijkt het al rommelig genoeg binnen. Maar toen stuitte ik in Utrecht op een design kinderwinkel. Daar stond ik plots zomaar te overwegen om een "ingekaderd" retro speeltje van 30 euro, om ergens op een kast te zetten, te kopen. Te zot voor woorden natuurlijk! 30 euro? En dat voor "rommel" in een "rommelig doosje"? Alsof ik zelf geen rommel genoeg heb liggen die ik op een kast zou kunnen zetten.
Dus vandaag een dozen-inpakpoging gedaan, en dan krijg je dit.
 
Ik zal ze maar op één van de kinderkamers zetten. Die zijn bizar genoeg de netste kamers in huis.
 
 
(P.S.: Ik was dus op weekend in Utrecht en kwam per ongeluk daar de stoffenmarkt tegen. Die heb ik wel leeggeplunderd in tegenstelling tot de design-winkel. Ik heb net al twee rokjes in elkaar geflanst en hoop ze gauw te showen hier.)
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen