Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

De stilte doorbroken

Het is heel lang heel stil geweest... Maar met een goede reden. Want na al die tijd mogen we erg trots een aankondiging maken:




Onze flinke zoon Kobe, kleine broer van Ella en Ava is op 23 februari geboren. Ons kereltje doet het tot nu toe helemaal super. Maar net zoals zijn zusjes heeft hij last van reflux en heeft hij een koemelkeiwitallergie. Hopelijk kunnen we het deze keer onder controle houden.
Ik geniet helemaal van de kinderen (en de drukte). Wat kan het leven mooi zijn...

Veel liefs, 

Lien

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd ! Wat een schattige baby lijkt Kobe !
    Succes met het overwinnen van koemelkeiwitallergie.
    Mijn jongste kleinzoon had er ook ernstige problemen mee tot zijn 2de verjaardag .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd hoor,en ik hoop echt dat je het de baas kunt blijven met die allergie en dat je lekker kunt blijven genieten.

    veel liefs van yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lien !!! gefeliciteerd !!!..deze post heb ik gemist !!!...wat een dotje...trots !!!...liefs van mij...xxx !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had deze trouwens ook gemist (en de volgende 2 ook). Maar een superdikke proficiat met Kobe

    BeantwoordenVerwijderen