Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Leuke stofjes!

Een webshop waar ik laatst bij bestelde en erg tevreden van ben (Fino in Fondo), houdt een moederdagwedstrijd. Normaal doe ik nooit mee met zo een dingen, maar ik heb zoveeeeel leuke babypakjes en kinderkleding gemaakt met die stofjes, dat het me wel wat inspiratie gaf om gewoon eens leuke foto's te gaan nemen. En zo heb ik uiteindelijk toch nog een foto ingezonden.

Hier ons Kobeke (zoals grote zus hem noemt), in een kruippakje (patroon van de Ottobre Kids, een leuke aanrader, want heb hem ondertussen al vier keer gemaakt) in zijn wiegje dat ik zelf heb herbekleed.





Nog een fotootje van mijn meisjes bij Kobe in zijn wiegje (Ella ook gekleed in een stofje van Fino en Fondo).



En hier mijn meisjes in hetzelfde modelletje van kruippak. Leuk voor alle leeftijden dus hahaha ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen