Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Nieuwe kleren voor klein Julleke











 Ella mag morgen ook wat afgeven aan haar juffrouw om haar te bedanken voor de goede zorgen afgelopen schooljaar. Nieuwe kleren voor klein Julleke. Deze heer mocht het afgelopen schooljaar weer veel logeerpartijtjes doen en was onderweg zijn halve garderobe verloren. Dus ik hoop dat de reservekleren in de smaak gaan vallen. Het was erg leuk om te doen omdat ik alle patroontjes zelf getekend heb. Meten, rekenen en denken... zo kon ik als huisvrouw mijn hersentjes eindelijk nog eens aan het werk zetten. Hopelijk krijg ik vanavond nog een paar shirtjes en een rugzakje voor meneertje klaar... En anders zal dit maar moeten voldoen!


3 opmerkingen:

  1. Wat een lief cadeau !
    En wat een gepriegel om die kleine kleertjes te naaien.
    Ik vind naaien voor klaspop Jules al zo'n prutswerk....zoveel te lastiger is het om voor klein Julleke te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauuuww wat een leuk kado. Heerlijke kleurtjes.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen