Pagina's

woensdag 16 juli 2014

een mini-knutselprojectje: oorbellen


Ik ben al een tijdje helemaal gek van "geometrische prints" bij juweeltjes en stofprints. Zeker als ze, voor nu in de zomer, gecombineerd zijn met leuke (en liefst neon) kleurtjes.


En daarom heb ik snelsnel mijn oorbellen een mini-makeover gegeven.


Zo simpel, zo snel... En als je er op door begint te denken: zoveel mogelijkheden om met een kwastje verf kleur te brengen in huis...

Aanrader voor een grijze dag waarop je doelloos rondloopt zonder de fut om ook maar iets te beginnen. Eén kwast, een potje verf, en ergens één streepje kleur voor hernieuwde energie!

1 opmerking:

  1. Hoi, ik heb uw fantastische kleertjes voor kleine Jules gezien zou het mogelijk zijn om mij eens te contacteren à.u.b. ? Want heb hierover een vraagje, groetjes tot snel.
    Online.stamps@. Gmail. Com

    BeantwoordenVerwijderen