Pagina's

donderdag 28 augustus 2014

Prinsessenknuffels

Ik had geen keus en moest een patroon tekenen en stof knippen terwijl de kinderen thuis waren ('s avonds naaiavondje en zonder iets om te stikken, kon ik daar weinig gaan doen). Iedere moeder weet dat dat niet gaat. Miraculeus had ik peuter en baby samen op bed gekregen. Bleef over: drukke kleuter. Maar gelukkig was ze toch even afgeleid met wat restjes stof, textielstiften (ikea) en een schaar. Ons mevrouwtje maakte een paar prachtige kunstwerken. En extra leuk, was dat ik er achteraf haar eigen "prinsessenknuffels" van kon maken.

Assepoester


En Doornroosje. Doornroosje heeft zelfs haar eigen accesoires: snoepjes, hartjes, sterren, een kruispunt, bloed, tutu, lippenstoft en extra hoofd. 


Ik vind het prachtig, die eerste mannetjes van kleuterlief. Wat kunnen ze plots al veel dan....

2 opmerkingen: