Pagina's

vrijdag 12 september 2014

Stoere jeansbroeken

Mijn kleine mannetje is ondertussen alweer de zes maanden gepasseerd (bijna zeven alweer oh jee). Eten en drinken blijven een strijd, maar ondertussen groeit hij wel weer goed, en zijn gewicht hebben we redelijk onder controle. Hij heeft heerlijk lang van zijn eerste kledingmaten (en mama's maaksels) kunnen genieten. Maar ondertussen kreeg hij toch wat "water in de kelder." Met een vakantie voor de boeg, werd het toch tijd voor wat langere broeken. En nu hij geen plat babytje meer is, maar een heuse echte kruiper, mogen het ook al wat stoerdere broeken zijn!

De Ottobre's deden weer goed dienst! Ik ben gegaan voor de Ottobre 4/2014, 2. Cool Baby en de Ottobre 4/2013, 7. Alvin. De stretchjeans heb ik in Utrecht op de markt weten te versieren en oh, wat ben ik een fan! Ik ben dolgelukkig met de twee nieuwe broeken! Ze lijken zo uit de winkel gekocht. Maar een hippe, dure winkel ;-) Terwijl de stof echt niks heeft gekocht.... Zo fijn!


En omdat mijn klein mannetje zo een smalletje is, ben ik hoopvol maar voor knoopsgatenelastiek gegaan. Hopelijk mag ik hem ooit nog eens een gaatje verzetten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen