Pagina's

donderdag 2 oktober 2014

De nieuwe bewoners



Sinds een maandje hebben we wat nieuwe bewoners in huis. Baby afrikaanse reuzenslakken! 
Niet moeilijk om te houden en erg leuk om bezig te zien! En wat zijn ze al gegroeid! Nu zitten ze nog in een klein bakje, maar als ze volwassen zijn, kunnen ze wel zo groot worden als je hand.
Het idee was vooral om ze voor de kinderen te houden. "Educatief," leuk en een manier om onze jongste dame over haar insectenvrees heen te krijgen. Maar zelf zit ik stiekem veel vaker naar die beestjes te kijken.... Zo geinig om ze water te zien drinken uit je handpalm of ze lekker te zien groenten afschrapen van zo dichtbij. 
Ik hoop dat ze het goed blijven doen en kan niet wachten tot ze een paar formaatjes groter gegroeid zijn. Al is het alleen al maar zodat mijn fototoestel niet zo een moeite zou hebben om erop te kunnen focussen. :-p


2 opmerkingen:

  1. wauwie wat een leuk idee en wat kunnen ze groot worden zeg,ik heb ze nog nooit zo groot gezien,ik hoop dat je nog meer foto,s erop zet als ze groter zijn.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen